در راستای فرمان رهبر عزیز،فریضه جهاد تبیین، ۳۶۰ رتبه جهانی جمهوری اسلامی مستند سازی و معرفی می‌شوند.

روابط عمومی مجمع جهانی شیعه شناسی خبر داد:
در راستای فرمان فریضه جهاد تبیین، ۳۶۰ رتبه جهانی جمهوری اسلامی مستند سازی و معرفی می‌شوند.

آقای سعید قهرمانی گفت: کار مهمی برای اجرای عملی فرمان فریضه جهاد تبیین در دست اقدام داریم که در راستای فرامین ولی فقیه در عمل به این فریضه بسیار مؤثر خواهد بود.
وی گفت ما ۳۶۰ رتبه مهم جهانی ایران بعد از انقلاب اسلامی که جمهوری اسلامی را بین رتبه اول تا دهم جهان قرار داده است احصاء نموده و در حال مستند سازی آن‌ها هستیم.
این رتبه‌های اول تا دهم جهانی در رشد علمی، صنعت، کشاورزی، پزشکی و پیراپزشکی، هوا فضا، امنیت و دفاع، صنایع نظامی، هسته‌ای، آموزشی و پژوهشی، المپیادها و سایر بخش‌های خدماتی کشور احصاء شده‌اند، و به زودی در قالب‌های مختلف در اختیار رسانه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها و مراکز دینی و فرهنگی داخل و خارج کشور قرار می‌گیرند.
مدیر روابط عمومی این مجمع همچنین اظهار داشت: پایگاه اینترنتی ویژه دست آوردها و منشورات خاص از جمله سر رسید سالنامه برای تبیین این رتبه‌ها و دست آوردها و نتایج آن‌ها تهیه خواهد شد. و تلاش خواهیم نمود تا دست آوردها به زبان‌های مهم ترجمه و در سطح بین الملل معرفی و تبیین گردند.

💠 بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

🔹از آنجا که رهبر عزیز، جهاد تبیین را یک فریضه قطعی فوری و عینی امر فرموده‌اند
🔸مجمع جهانی شیعه شناسی
با همکاری پایگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی، اقدام به احصاء و تدوین دست آوردها و موفقیت‌های نظام کرده است و برای تبیین بهتر و عمومی‌تر آن‌ها را با شیوه جذابی در قالب تقویم سر رسید سالانه با کیفیت عالی و دو رنگ به چاپ رسانده است.

🔹با قیمت ارزان در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

✅ این سررسید به سفارش نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی به تیراژ دلخواه چاپ و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.